Забезпечення безпеки заходу – одне з ключових питань при проведенні масштабного ділового івенту. Рівень гарантій безпеки може безпосередньо вплинути на ключовий склад учасників заходу, тому роботі служби безпеки варто приділити особливу увагу.
Запрошуючи гостей та учасників заходу, Ви берете на себе відповідальність за їхнє життя і здоров’я. Не варто пояснювати, чому цими питаннями повинні займатися Професіонали “з великої літери”.

Співробітники служби безпеки на заході мають не тільки професійно виконувати свої функціональні обов’язки, а й вміти вчасно допомогти учасникам вирішити ті чи інші питання, що виникають по ходу. При проведенні заходів міжнародного рівня співробітники СБ повинні вільно спілкуватися іноземною мовою та мати відповідний зовнішній вигляд.

Ми дуже ретельно підходимо до підбору та підготовки співробітників служби безпеки для кожного конкретного заходу. Адже у кожного організатора є свої вимоги та побажання! В той же час ми настійно не рекомендуємо Замовникам нехтувати рекомендаціями професіоналів, що забезпечили проведення не одного масового заходу і не покладатися на горезвісний “авось”!


o12Наші співробітники служби безпеки при забезпеченні порядку в місцях проведення масових заходів виконують такі функції:
• ознайомлення з об’єктом охорони, його попередня і основна зачистка перед початком заходу;

• встановлення контакту з правоохоронними органами та домовленість про взаємодію і підтримку в необхідних випадках, про передачу правопорушників поліції;
• попередження пронесення на об’єкт, що охороняється зброї, вибухових, горючих і отруйних речовин, наркотиків;
• забезпечення охорони організаторів та запрошених гостей;
• підтримання порядку на прилеглій території;
• при необхідності – надання першої медичної допомоги постраждалим;
• огляд і перевірка території після закінчення заходу.

Перелік заходів щодо забезпечення безпеки включає в себе:

  1. Аналіз розкладу заходу та схеми приміщень (території) з точки зору безпеки. Визначаються потенційні загрози, чисельність, розміщення і функції служби охорони під час заходу.
  2. Попередня зачистка приміщення. Особлива увага приділяється потенційно небезпечним конструкціям, протипожежній безпеці, наявності резервних виходів. Ретельно оглядаються припарковані автомобілі, проводиться перевірка обслуговуючого персоналу, призначених для заходу страв і напоїв, апаратури. Виключається наявність сторонніх предметів, а при необхідності – людей і машин.
  3. Контроль відвідувачів на вході. Перевірка пропусків і запрошень, документів, що засвідчують особу. На вході можлива перевірка відвідувачів на металодетекторі.
  4. Припинення порушень громадського порядку на місці проведення заходу та прилеглій території.
  5. Попередження крадіжок. Камери спостереження і співробітники охорони допомагають звести цю загрозу до мінімуму. У зону контролю також потрапляють припарковані на стоянці автомобілі.
  6. Припинення провокацій і спроб зриву заходу. Якщо у організаторів є підозри, що якісь особи зацікавлені у провалі заходу, то про це необхідно попередити охорону, заздалегідь обумовити способи реагування.
  7. Супровід та забезпечення безпеки запрошених ВІП-персон. Погодившись на участь у масовому заході, знаменитість піддає себе певному ризику. Прийняті організаторами заходи безпеки повинні компенсувати цей ризик.
  8. Координація потоків відвідувачів. Професіонали добре знають, що на етапах входу / виходу, а також при виникненні екстрених ситуацій високий ризик виникнення тисняви.
  9. Підсумкова перевірка та очистка території проводиться після того, як захід завершився. Мета – не стільки пошук зловмисників і вибухонебезпечних предметів, скільки перевірка того, що всі учасники залишили приміщення. Особлива увага приділяється речам, забутим гостями. Після того, як охорона переконалася, що ці предмети не є джерелом небезпеки, вони повинні бути передані клієнтові або адміністрації об’єкта, що охороняється.

Одно из полей не заполнено!